Wauw! - Reisverslag uit Lelydorp, Suriname van Myrthe Schaik - WaarBenJij.nu Wauw! - Reisverslag uit Lelydorp, Suriname van Myrthe Schaik - WaarBenJij.nu

Wauw!

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

01 Maart 2014 | Suriname, Lelydorp

We zitten hier nu bijna 2 weken en we genieten volop!! Het weer is echt top, soms wel echt heel erg warm maar we kunnen er goed aan wennen. We hebben nu een week met de kindjes gewerkt, heel erg leuk maar soms ook wel zwaar. Vanwege de warmte maar ook omdat ze allemaal hun rugzakje hebben en daardoor lastig gedrag vertonen.
We wisten dat het natuurlijk heel anders zou zijn, hoe ze hier met de kinderen om gaan maar om het dan ook echt zo te zien, is soms wel heftig.

We zitten nu op terras poging doen om ons huiswerk te maken, lukt nog niet echt. Dan maar een blog schrijven. We zijn vaak te vinden bij het terras op 't Vat. Ontmoeten veel mensen en krijgen veel aandacht.

Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik moet schrijven, we maken zoveel mee. Het uitgaan hier is echt ook geweldig, goede muziek,ontzettende gezellige mensen en sfeer. Vanaf donderdag avond heb je elke avond wel een club waar we moeten zijn.

Morgen gaan we met Nesta,John en de kinderen naar het land toe, is leuk werk maar ook wel zwaar in de zon. Maar wel heel gezellig met de kinderen.

Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik moet schrijven, we maken zoveel mee. Maar 1 ding is zeker, we hebben het heel erg naar onze zin!!!!

Tot snel!!

Liefs, Wendy en Myrthe.

  • 02 Maart 2014 - 00:03

    Denise:

    Vanuit het appartement in Oeteldonk wens ik jullie een goede nacht toe. Bank staat er trouwens niet meer. Leuk om jullie verhalen te lezen.

    X

  • 02 Maart 2014 - 10:58

    Tinie:

    Hey Myrth,

    Wat fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben. Wat een belevenis is dit.Ik kan mij voorstellen dat
    je je ogen uitkijkt en dat de Surinaamse mannen ook hun ogen uitkijken :-) Leuk ook om jou met die kindjes op de foto te zien.
    Geniet van alles wat je meemaakt en leert. Tot snel.
    Voor nu een dikke kus van je buufje.XXXXXX

  • 02 Maart 2014 - 12:35

    Corinth Van Schaik:

    Hoi lieve Myrthe,
    Leuk om weer iets van je te lezen. Op de temperaturen daar worden we hier best wel een beetje jaloersig, hoewel we hier niet mogen klagen. Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. De tijd vliegt vast om met al het werk en vertier. Zorg wel dat je voldoende vocht binnenkrijgt als je in de hitte aan het werk bent hoor, anders krijg je pijn in je pannetje.
    liefs Cootje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Lelydorp

Stage Suriname

Stage Suriname vanaf 18 februari.


Kindertehuis Maria Hoeve in Lelydorp.

Recente Reisverslagen:

16 April 2014

Laatste weekje!!

03 April 2014

xx

18 Maart 2014

Alweer 4 weken weg

05 Maart 2014

:)

01 Maart 2014

Wauw!
Myrthe

voor mijn opleiding pedagogisch werk Jeugdzorg, ga ik samen met mijn klasgenoot Wendy, voor twee maanden werken in een kindertehuis Maria Hoeve in Lelydorp/Suriname.

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 6976

Voorgaande reizen:

18 Februari 2014 - 18 April 2014

Stage Suriname

Landen bezocht: